torsdag 25. mai 2017

Skygge for schæfer'n

Det har vært skikkelig godt og varmt noen dager nå, men det gjør også att behovet for skygge til utehundene øker. Schæfern står på kjetting nå, mens jeg er på jobb. Foreløpig nekter han å gå inn i huset sitt, og sitter demonstrativt på utsiden i regn og blåst... Solen er derimot ett større problem, da jeg er redd han skal få heteslag ;)



Sola står rett på veggen til uthuset, og der hvor hundehuset til Fritz står. Derfor måtte jeg lage en vegg som sto ut fra huset, som var stor nok til å gi skygge.

Fra den gamle hundegården i Aurskog, hadde jeg en levegg jeg hadde laget til Plysj. Denne kunne brukes - med litt modifisering. Ved å skru en av espalierveggene fast i enden fikk jeg til å lage en skikkelig skyggeplass for poteungen :) Han fant plassen med engang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar