fredag 22. november 2019

"Bli-ny-dag" for bokskapet

 Omsider har dagen kommet, og det store, og veldig hvite (!) bokskapet skal få en ny farge... Skapet sto i huset da jeg kjøpte det, og har blitt flyttet rundt noen ganger. Det er stort, tungt og veldig hvitt :)



Jeg vurderte mange farger på dette skapet, men hadde lyst på en skikkelig knallfarge denne gangen. Orange er jo alltid en slægare, men på dette ville jeg ha noe mer... Fargerike på Kongsvinger er som alltid min inspirasjonskilde, fordi de har noen skikkelig fine og knæsje farger i fargeprøve disken sin. De fleste byggevarehus har fargeprøver av de fargene som er "in".... men det er jo ikke det jeg vil ha. Jeg vil ha FARGER 💗💙💚💛💜🧡 og det finner jeg på Fargerike




Valget falt på en farge som heter Poppy. En sterk rødorange, fylt med humor og glede! Det var det jeg ville ha...💜





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar